Corona-håndtering (14 august 2020)

 

CORONA – Gladsaxe Jazzklub’s håndtering af denne

Jazzmusikken skal atter kunne nydes i kulturhuset- både i Dansesale og i café Drop Inn.

Efter et halvt års nedlukning hungrer vi efter at komme i gang igen.

Men det bliver på lidt ændrede vilkår – og med færre pladser til rådighed!

Vi følger i sagens natur sundhedsmyndighedernes anbefalinger og Gladsaxe Kommunes retningslinjer. Det fører os frem til følgende:

  • Hvis du er syg – Så bliv væk
    Ved sygdom refunderes billetkøb.
  • Medlemmer/gæster, der køber billet sammen, vil automatisk komme til at sidde sammen. Der vil altid blive en tom stol hen til de næste gæster.
  • Pladser tildeles i den rækkefølge, billetter er købt.
  • Jazzklubben udfærdiger en pladsfordelingsplan til hvert arrangement
  • Det er desværre ikke muligt at købe billet ved indgangen.
  • Billetkøb refunderes ikke.
  • Men hvis et arrangement aflyses, så refunderes billetkøbet for alle.         

For at lette og sikre hurtig/korrekt tilbagebetaling, skal kontonummer indtastes ved billetkøb.

 

Vi er overbeviste om, at klubbens nye retningslinjer for arrangementer vil finde forståelse og blive accepteret af medlemmer og gæster. Alle har vi en fælles interesse i at passe på hinanden! Derfor kan der max være 50 publikummer i  Cafe Drop-In

Har du spørgsmål til de midlertidige vilkår for billetkøb, kan du ringe til:

Henning Tranberg – 3118 0840   /   Ole Kjær – 2818 6231